baby på g!

Emilia till höger är som min flicka och hon ska få ett barn och då blir jag liksom en  plastmommo :)  OHO! När som helst kommer det lilla livet ut! Det bllir:

1: Mindre sömn
2: Bajsblöjor
3: Ömma bröst
(mest för Emilias del)

Det FINASTE som kan hända sker;  ETT kärleksbarn som vi alla förberett kärlek för kommer! Denne lillis blir garanterat bortskämd av kärlek, men det är det BÄSTA vi kan ge varandra, kärlek!

Pette här är min barndomsvän och han kommer att bli pappa Pette any day now! Spännande att se hur bebban förändrar deras liv. Är redo för att vara barnvakt!

Jag ska lära barnet ALLT jag kan, det kommer att gå snabbt! Sen får vi hitta på annat att göra!


3 synliga på bild men en lillis bor i Emilia, så vi är 4 på bilden. Välkommen ut i världen, vi längtar efter dig lillis! Jag tror du är en killis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0