Dans

Nu är vi tillbaka i verlkligheten och vardagen och det känns LYCkLIGARE än förr. Något har hänt sen vi gifte oss. Det är svårt att beskriva men jag blev liksom vuxen på riktigt när jag gifte mig.

Här dansar vi in festen som fortsatte lääänge. Alla hade trevligt och ingen blev för full! Vettiga och HÄRLIGA vänner!

Älskar min man så mycket som det är möjligt. Sjunger Helen Sjöholms
"Du är min man" så att huset gungar.
Det är VI nu. HAN har fattat det tidigare men jag är lite av en trögare sort så jag har fattat det först nu...
Är en färsk fru nu och det känns fint!


CAN I HAVE THIS DANCE FOREVER?

Kommentarer
Postat av: Ellukka

Hei Anne! Ihana kuva sinusta ja Arista!!!! Kumpa olisin ollu ite paikalla!!!!

2010-09-04 @ 18:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0