Dagarna efter festen

Nog är det tur att vi dricker till så sällan! Efter festen blev det bakis mat i flera dagar. När man kommer in på sämre spår så är det lätt att knalla på... NU ska vi vara nyttiga och ta hand om oss, så här:

1: Umgås mindre för vi tar fram det onyttigaste hos varandra

GÅRDAGENS diskussion PÅ RIKTTGT:

JAG- Nu lagar vi en sen middag
JOSSE- Ok, men annars så har ju MAX öppet ännu
JAG- Nej, det är så onyttigt
JOSSE- Jo, det är sant
JAG- Men det går ju snabbast och är godast
JOSSE- Men klockan är ju halv elva på kvällen
JAG- Jo, det är sant
JOSSE- Jag startar bilen, kom nu då
JAG- Jag sitter redan i bilen


Vi är en KATASTROFAL kombination!

Kommentarer
Postat av: Josse

I KNOW!!! Men ganska roliga också :P

2010-09-28 @ 12:40:55
Postat av: Emilia

Haha.. Ni är såå härliga!! Kram på er.

2010-09-29 @ 10:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0