Energi

Vad ger energi?

1: Solen
2: VÄNNER
3: Kärlek
4: Positiva överraskningar
5: Choklad (
men har slagit vad om att klara mig utan till julafton, HUH!)
6: MYS
7: ENERGIDRICKA

Jag erkänner: JAG ÄR BEROENDE AV ENERGIDRICKA! Galet? JA! MEN jag festar sällan, röker aldrig och gör inte så mycket annat dumt så nog kan jag väl få dricka en per dag? NEJ säger AHE, min kloka väninna men jag ska sluta dricka....... när hon ser!


Detta har jag vid mitt arbetsbord... Varför jag jobbar effektivt? TA EN TITT PÅ LÖSNINGEN HÄR! Ok, det är inget vettigt att dricka denna sockersörja MEN monster drickan, redbull och de andra energigivarna hjälper mig!
 Jag blir ett monster med vingar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du orkar utan dessa! Kom igen! Kaffe, eller det är väl samma skit?

2010-11-03 @ 17:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0