Min man leker kurragömma

Mitt i bröllops festen försvann min nyblivne make. MEN på riktigt så dök han efter strumpebandet. Till slut kom han och den fram och dessa snyggingar väntade på att få den för att enligt sed bli den näste att gifta sig.

Min LOVEs bestman fick den och sa att den var så fin att jag får tillbaka den. Jag insisterade på att han skulle behålla den och att jag kunde bli hans bestwoman om han fixade nästa bröllopsfest men nej, han ville ge den som ett minne till oss.

Kul att ha kvar det vackra bandet men synd att han inte gifter sig för jag ÄLSKAR bröllop!!!


Strumpebandet ska ju tas med munnen från benet och det tog ett tag men innan kvällen var slut så var det fixat ;) Han är ju så lång att det var ju lätt att se vart han försvann :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0