Sötisar

Jag är moster och det är ju trevligt. MEN det är svårt att veta hur man ska vara det! Man vill ju inte vara fööör nyfiken och lägga sig i och man vill ju "mostra" bra. Vill att de ska känna att de är viktiga för mig. Som moster vill jag:

1: Hjälpa allt jag kan
2: Berätta om mina misstag så dom kan koncentrera sig på sina och skippa mina!
3: Finnas till, men hur gör man det när dom är så långt borta?
3: Messa dom oftare att jag tänker på dom, för det gör jag!
5: Komma ihåg när dessa sötisar fyller år!

Samma sötisar var brudnäbbar på brölloppet:

Synd att det inte kommer ljud ur Sofias mun! Men jag tror hon säger:
YEAH, kolla vad viga vi är! ELLER så gapar hon: Streeeetcha, det blir tårta snart! (äh, det var ju min kommentar) Dom verkar ha kul och det är ju KUL!
FOTO: Mats Honkamaa

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, underbart inlägg! tack! <3

2010-10-07 @ 12:46:58
URL: http://suffen.blogg.se/
Postat av: minttu

så söööta, ja!

2010-10-07 @ 22:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0