Ralli rakas

Förra inlägget råkade komma dubbelt och jag får ej bort den så det blev mycket rumpa där.. 

Just nu är vi på viktigt möte med ett härligt gäng. Dagen var effektiv, trevlig och maten utsökt MEN vi ville gå på bio på kvällen. DET var fel gjort. Det kändes som att filmen räckte 2 veckor och handlade om att vanliga vardags problem som blåstes upp så att bara en guru i Indien kan hjälpa dig. Fanns inget djup, inget att ta med sig. Ger den 1 poäng för vackra bilder och 3 roliga repliker. Julia Roberts är trovärdig men hennes film gav oss ryggvärk, sovlust, reklamfilm och isiasch (vet ej hur det stavas!)  

Ska du göra något mysigt? Skippa filmen med det vackra namnet;
 "Lyckan , kärleken och meningen med livet"
Lovar att du är lyckligare utan denna film!!!

 På resor saknar jag min Ralli för han är min baby. Hans ruffsiga frisyr och söta nylle får mig att prata baby språk...
                               

Givetvis saknar jag annat oxå, tex min LOVE som myser här med Ralli. Jag gillar att mitt namn omringar hans finger i det vackraste guld som finns.
Mina killar här, hand i tass, kan det bli mysigare :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0