PIZZA FORMAR KROPPEN

MAN BLIR VAD MAN ÄTER, SÅ i helg blev det pizza och därför börjar jag mer och mer se ut som en pizza.

Har varit lyx fru i helg för att;

1: Han har masserat mina fötter
2: Han har städat
3: Han har tvättat tvätt
4: Han har matat mig med hemmagjord youghourt (det var romantiskt)
5: Han har lagat mat förutom när jag smet och åt en pizza med Emilia

och jag håller på att bli PIZZANNE, det är ju ok MEN jag och EMILIA har tagit varandra i handen och lovat förbli godisfria till och med julafton. Vi är båda socker råttor så det blir en utmaning men vi mår bättre, hålas mindre i tänderna och det blir billigare!



LUSTIGT ATT MATEN HITTAR UT I RUMPAN SÅ SKICKLIGT ATT DET SYNS SÅ TYDLIGT!
KÄNNER MIG SOM EN SEXBOMB, JA DET ÄR INTE LÄTT ATT VARA EN TUNG SEXBOMB I DESSA DAGAR, MEN NÅN MÅSTE JU VARA DET OXÅ ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow

2010-10-26 @ 01:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0