Pinsamt tv-program!

Jag förstår nu varför programmet på TV4 heter "Dansfeber". Man blir ju helt sjuk av det! SÅ pinsamt! SKITDÅLIGT! OCH denna jakt på tittarnas pengar, först via IDOL och nu även detta. RING och betala!?

OCH juryn!? Är den hämtat från 1987? TRÅKIG GUBBE OCH DEN ANDRA GUBBEN EN INTETSÄGANDE TOPSPINNE OCH DENNA PERNILLA WAHLGREN??????? KAN VI INTE BARA GLÖMMA HENNE?

Det är svårt att hitta något vettigt på tv! Det är bättre att göra något själv om man vill bli tillfredställd! Som att gifta sig :)


Vilken lycka att gifta sig! Varför gör man det bara en gång med samma? Borde vara tradition att man gifter om sig varje år! Jag ska planera för ett omgifte nästa år. Allt går väl om man vill?
Men vi kan ju ha tex Josse som präst men annars en liknande bröllopsfest?  
FOTO: Mats Honkamaa

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag ställer upp, kan jag ju passa på att gifta mig i samma veva :D

2010-10-06 @ 14:26:18
Postat av: Mervi

JAg vill komma på det brölloppet!!!

2010-10-06 @ 16:30:13
Postat av: Eve

När, var och hur? Jag vill ställa mig i kö!

2010-10-06 @ 16:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0