En Vilmer i världen

Pette och Emilias baby heter Vilmer.
Tänk att få följa en människas liv från början. Ska bli sännande att se hur Vilmer är och vad han vill! Jag ska skämma bort honom och ge han allt, men eftersom jag inte har råd så för jag tillbaka allt till affären, när han sover ;)

Men seriöst så ska jag älska honom oavsett hur han är eller vad han gör. Jag förlåter i förväg för alla vaser han drar ner, all godis jag måste dela med mig och alla kläder som han kommer att smutsa ner :) 

Tänk att se någon ta sina första steg i livet. Han ska få en stegräknare så han  håller koll på hur många han tar per år. Är så lycklig att hon som är nästan min flicka har fått en pojke, det gör mig nästan till en mommo och det är en ÄRA att vara " nästan mommo". Hellre nästan mommo än:

NÄSTAN PANK
NÄSTAN FLINT
NÄSTAN NAKEN
NÄSTAN MAN


EMILIAS ÖGONKONTAKT är så där mammafin och Vilmer känner att han vilar i en varm famn. Hon har mycket mjölk som skulle räcka till många fler kalvar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin, fin fin

2010-10-13 @ 13:29:57
Postat av: Anonym

nog blir man sugen på en liten

2010-10-13 @ 13:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0