Cillas nyttiga liv

Söt-Cilla har gått ner 1,3 kg! Jag går upp de kilon hon går ner. Hon äter bättre och jag sämre. Synd att vi inte kan gå hand i tass längs denna nyttoväg. Nå, bra att nån av oss gör vettiga val. Hon ligger och väntar på mat. Hon får ju såklart mat men lite mindre och nyttigare. Synd att hon röstar emot denna nyttighets förbättring. MEN hon är piggare och leker mer, så det blir bättre...
Hon är vackrare än någonsin och allt kunde vara frid och fröjd... MEN titta på henne:


Cilla och jag älskar mat mer än det är möjligt. Vi borde läggas in på ett gemensamt bantarläger, men vi skulle ju rymma så det är ingen bra idé. Om Cilla kunde prata människospråk så skulle hon säga:

1: Ge mig mat
2: Kom igen SNÅLISAR
3: Jag flyttar till morfar för han ger mat under bordet, när ingen ser!
  

Kommentarer
Postat av: Beta

Jag känner igen mig i Cillas liv :)

2010-10-05 @ 10:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0