Choklad alkis

Jag har inbillat mig att det är lyx att kunna äta vad som helst och bara göra som man känner. Nu har jag provat det igen, dvs ätit choklad så mycket som jag ville. VAD är det för lyx? Det är bara dumt och ger bakis!!!

Sockerberoende ÄR jämförbart med nikotin och koffein beroende. MÅNGA är beroende av kaffe eller/och cigg. Jag är beroende av socker. Efter att ha ätit nästan 1 kg choklad och energidricka på det så är jag i sockerkoma. Det är som en fylla. Hur kan en vuxen vara så korkad? Svårt att förstå... Det är smaken och lusten som vaknar.

MEN precis som vilken alkis som helst så kan jag inte ha choklad hemma utan att äta upp det. Idag ska jag avslöja mina gömmor och ge allt till min LOVE.  Ja, ja jag inser att det är ett litet problem men det påverkar mitt humör, det jag gör och framför allt förlamar mig att göra sånt jag vill, SÅ det är ett problem för mig. Fattar ju att jag även försöker äta bort tankar... Flyr in i matens mäktiga värld som ger mig lycka OMG.

Denna vackra tallrik ska inspirera mig...


Vi blir ju det vi äter. Jag vill inte vara choklad gegga utan en läcker jordgubbe fylld av vitaminer! Det är LÅNGT mellan att vilja och att vara! Shit va jobbigt!

Kommentarer
Postat av: htitat

Var som du är Du är gatanterat bäst så! Gör som du känner det blir bäst så! Du verkar wunderbar

2010-10-20 @ 16:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0