ARBETSLÖS

Jag blir arbetslös 1/1- 2011 så jag känner lite oro som sprider sig längs ryggraden. Hur blir det? Vad lever man på då? Hur lever man då? HUH, det blir en utmaning! Så många är arbetslösa så nog ska jag också fixa att vara det. MEN jag ska inte vara det länge. BORDE ge mig ut och jaga jobb.

Finns det jobb? JA! MEN finns det intressanta jobb? Säkert!

Kärlek tröstar när jobbet sviker.
Alla grejer kan förvandlas till kärlek. Titta här på bilden;
EN VÄSKA SOM REPRESENTERAR KÄRLEK


Ok, jag erkänner att det var min brudbukett. Jag är ju så lycklig över att vara gift. Tycker att det är det bästa jag varit. Det har samma effekt som pengar; DET LUGNAR en på ett harmoniskt sätt.
VAD händer när lönen slutar komma nästa år? Det är billigt att leva i Indonesien. Jag flyttar dit! Problemet löst ;)

Kommentarer
Postat av: LE

UNIK! Otroligt fin

2010-10-14 @ 14:42:57
Postat av: Hoa

Ja, hur är det möjligt att göra sån! Mycket speciell. Grattis!

2010-10-14 @ 14:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0