BÄTTRE FEELING

Idag är det bättre. Livets mörker släpper lite på greppet. Lunchade med 2 härliga girls som oxå var down. Vad är det som tar våra krafter? Jo;

1: ENERGI tjuvar, behöver bara tänka på en vissa så blir jag svettig av ångest
2: Viljan som inte möter görandet. DVS jag får ej gjort allt jag vill!
3: VÄDRET, jo, jo det låter gammalt men nog är man soligare själv om solen syns! MEN nu regnar man ju bort!
4: FRUSTRATION över så mycket

Här nere ser du Vilmer. Han utrycker mina känslor för tillfället.


Grät mycket igår. Det kanske hjälpte. Livet är ju dystert för alla ibland, MEN nog blir det sol igen. Eller så åker jag till Spanien en sväng. Ombyte ger krafter. ELLER så börjar jag äta bara nyttigt, det vore ju ombyte för både kropp och själ, men kanske en chock ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Han visar sin bästa sida på bilden :)Tänker på dig, kram från oss

2010-10-20 @ 20:42:42
Postat av: Anonym

Halleduttan

2010-10-21 @ 14:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0