ÄMMÄT


Josse och jag spelar två tunga tanter som hungrar efter kärlek och mat. Vi kallar oss ÄMMÄT och egentligen är vi oss själva när vi är ÄMMÄT. Då säger vi precis vad vi tycker, äter vad vi vill och vågar ta ut alla kurvor extra mycket. Jäkla skönt att gå in i en roll som ändå är en själv. Josse sjunger ju bättre än hela IDOL gänget tillsammans så jag är stolt över att hon är min ÄMMÄ.

Det enda negativa är att rollerna tycks ligga KVAR även i privatlivet. Vi är riktiga njutare MEN har kommit underfund med att problem är problem om det blir för mycket eller lite av något. Jämn nivå och jämt intag av allt och alla så håller man sig sådär LAGOM som det är lättast att vara... Det går ju inge bra men so what, tanken är god OCH det är tanken som räknas.

NÅ, nu kör vi in helgen! Vill dansa, äta nyttigt, mysa, bestiga psykolgiska berg och städa MEN kommer egentligen att;
BARA MYSA och det är Helt fucking OK!

"ÄMMÄT hjärta SPORT" heter kortfilmen som är på G. Vi ÄR, ANDAS OCH UTÖVAR SPORT, vi BLIR sportiga. Det är jämförbart med att Carola blir en brandman, dvs lite otippat, men kanske kul!
NU VÄNTAR HÄRLIGA HELGEN OCH JAG SKA SÄNKA KRAVEN OCH GÖRA DET SOM KÄNNS BRA, ÖNSKAR DIG OXÅ MYS, MAT OCH SKRATT!

Kommentarer
Postat av: lver

filmen! Var när och hur? Vill se!!

2010-10-22 @ 15:57:31
Postat av: Mimmmi

kan bli kär i er tror jag. jag tror jag är som ni och att vi skulle trivas trio;;;

2010-10-22 @ 15:58:43
Postat av: mangnus

bra min, verkligen sportsligt ;´)

2010-10-22 @ 15:59:55
Postat av: Josse

Gud vad glad jag är!!!

2010-10-22 @ 20:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0