ÅldersKRIS!

Känner mig ännu grå och har kanske kommit underfund med varför;

Känns som att jag inte duger till något. Jag är så här gammal och har inte gjort något. Ok, har gjort mycket och upplevt mycket MEN INTE åstadkommit så mycket som jag kan. DET ger ångest!

Behöver rensa i hjärna och hjärta för att komma på rätt spår! Ska göra det imån, eller nästa vecka...

Fokuserar nu på lycko minnen som ger krafter. Den vackraste dansen jag dansat är bröllopsvalsen. Minnen av den förgyller och värmer. Här är vi mitt i dansen;


Kyssarna ville inte ta slut, vi försökte nöta ut dom men they just kept on comming ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mums!!!

2010-10-21 @ 19:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0