MITT I NATTEN

I förra inlägget berättade jag om min och Josses hemliga resa till grillen. Allt verkade frid och fröjd efter att vi hade ätit. Vi tuggade tuggummi så det inte skulle stinka grill och ingen anade något om vårat snesteg.

HEMMA PÅ NATTEN, nära min LOVE i sängen:
 När vi pussat god natt och skulle sova frågar min man, mitt i natten och mitt i mörkret;
VAD FIKADE NI PÅ FIKET?
Han har aldrig frågat förut och jag började skratta och undrade varför han ville veta.

HAN- Nå, jag bara tänkte vad dom serverade vitlök i
JAG- Jaha, hur vet du att det var vitlök?
HAN- Ja, de känns ganska mycket i luften liksom
JAG- Jaha, är du säker på att du inte har ätit då?
HAN- Jo, jag är säker
JAG- Jaha
HAN- Jag tänkte att om ni åt vitlöksmackor med vitlök, eller vad åt ni?
JAG- Känns det som att det var något med mycket vitlök?
HAN- Jo, det känns som att det var extra vitlök i det ni åt och sen att dom skickade med ganska mycket vitlök som ni åt på vägen hem
JAG- Nå, dom sätter ju vitlök i så mycket nu
HAN- Jo, men även på fik? Är det inte ovanligt?
JAG- Jag älskar dig
HAN- Men det var nog färsk vitlök när den är så stark, eller hur? 
JAG- Jag har somnat

Här är Josse på G. Huh, vad vi lockar fram det onyttigaste och värsta hos varandra. Vi borde få besöksförbud mot varandra. Jag ska söka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är ju helt underbara! Man vill hänga me er

2010-10-12 @ 13:31:00
Postat av: Anonym

hur mycket väger ni?

2010-10-13 @ 13:31:09
Postat av: Anonym

Jag frågade nyss om vikt men det har eg ingen betydelse. Ni verkar ju fina o goa

2010-10-13 @ 13:31:55
Postat av: mmm

Roligt

2010-10-14 @ 14:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0