TITTUUT

Ibland vill man inte se sanningen SOM tex:

1: Att INGA byxor från förr går att stänga (och man ids ju inte gå med öppen bralla på stan!)
2: Att man inte orkar festa som förr (det som var sååå kul en gång i tiden)
3: Att god mat är viktigare än gott sällskap (jag äter ju mer än umgås och det syns)

HÄR nedan pågår en lek där jag i blindo skulle känna igen min loves fjuniga och härliga ben. Jag klämde och kände och det var lite svårt. Till slut avslöjade hans muskulösa vader sig och jag fick min belönings kyss. 


Vi har nu bestämt att vi gifter om oss nästa år igen. Bus, kul, god mat och bästa sällskapet inbjudes. LÄNGTAR!

Foto: The man MATS Honkamaa

Kommentarer
Postat av: Antte

Hur kan man få biljett? Allvarligt vem får komma?

2010-11-05 @ 16:00:12
Postat av: Mimm

Seriöst vill också hör mer om den festen! Verkar vara görkul

2010-11-05 @ 16:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0