Tand problem

Här kommer den fulaste OCH sjukaste bilden i tandvärkens historia. HUH! Det underlättar att ha en tandborste i munnen och jag borstar OFTA! Till och med när vi är ute och åker så borstar jag och då säger min LOVE;
Alla som ser dig tänker att OJ vilken flitig tandborstare :)

Jag beställde tid, första gången i mitt liv till tandis. Fick akut tid 13:30... Visste inte om jag skulle ta mig dig eftersom jag är sååå rädd!
Min LOVE ville absolut föra mig och jag anar att han tänkte att jag skulle smita. Han hade rätt. Lämna mig bara utanför så ringer jag när jag är klar. Jag tänkte gå in på apoteket en stund och ringa sen MEN han insisterade på att följa med. BRA och JOBBIGT. Vad hände;

1: Anmälde mig
2: En annan kom dit men han fick ingen tid direkt så jag steg upp och sa; DU FÅR MIN TID!
Hur gick det sen? Fortsättning följer...


Däckad tand dåre! Tandborsten tröstar och hjälper mot smärtan!

Kommentarer
Postat av: kaima

jag tror du gick in dit och nu har du ingen smärta alls kvar!du var säkert jätte duktig där och doktorn behövde inte binda dig fast på stolen.och jag tror att du är inte alls rädd för tandläkaren nån mer,för dom är härliga när dom får smärtan bort

2010-11-23 @ 21:47:30
Postat av: jag

Tack att du tror på mig men det gick inte sååå bra som man skulle önska för jag har sååå ont ännu!

2010-11-23 @ 22:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0