Nu börjar en LJUS helg

Eftersom fina Cilla egentligen är min systers hund så är hon ju extra speciell för mig. Hon är redan nio och matglad som jag och därför bör vi båda gå på diet för att få ett bättre liv. Cilla har ju gått ner 1,5 kg sen vi började med hennes diet. Hon är piggare och har slutat snarka HÖGT.

Denna helg brukar många tänka extra mycket på alla dom som flyttat till himlen och vi ska tända ljus i helg för min syster.

"Du finns i mig, du är en del av mig, du är bilden av min eviga sorg och saknad. Du vackra och kloka stora syster som alltid funnits för mig, det är svårt att förstå varför du inte syns i mitt liv. MEN du finns i mitt liv hela tiden. Saknar dig mer än ord räcker till. Jag älskar dig till himlen och tilllbaka och jag lovar att ta väl hand om din älskade Cilla"



Cilla är älskad och jag påminner henne om att jag älskar henne från min syster oxå. För vi har alltid ställt upp för varandra och nu är det mitt ansvar att älska Cilla för oss båda.

Kommentarer
Postat av: ee

Oh! Så fint!

2010-11-05 @ 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0