Tack

Tack alla härliga och förfärliga människor jag fått möta. Alla har ni gett mig något.
Min LOVE: Jag älskade dig innan jag mötte dig. Du fanns i min längtan i mina bilder och mitt hjärta. TACK för att du är sann! ÄLSKAR dig mer än möjligt!

Familj, ni är mitt liv och hjärta. Ni gör mig hel och lycklig. Förlåt att jag deppar ihop ibland av små saker! DU SPECIELLA MÄNNISKA SOM ÄR MENINGEN MED MITT LIV OCH JAG ÄR SÅ TACKSAM ÖVER DIG! JIPPII ATT DU ÄR DU OCH ATT JAG FÅR VARA EN DEL AV DINA DAGAR!

VÄNNER, I LOVE YOU och tack för att ni står ut med mig och allt vad det innebär!


HÄR MINA UNDERBARA SYSKONBARN, SOM JAG VILL MOSTRA TILL SÅ GOTT DET GÅR... VILL BLI BÄTTRE, ÄR GANSKA KASS MEN DET KAN BLI BÄTTRE! JAG KAN BLI BÄTTRE!

Kommentarer
Postat av: carro

DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA MOSTER OCH DET VET DU . Älskar och saknar dig ! du är en stor förebild för mig och det har du alltid varit. Känns dig inte som en dålig moster för det krääävs mycket för att du ska bli en sådan, och du är så långt ifrån dålig som maan kan komma, puss!

2010-11-23 @ 19:48:07
URL: http://misskronqvist.blogg.se/
Postat av: jag

Oh, vilka vackra ord! Blir helt rörd! Tack för att du är du! KRAM!!!

2010-11-23 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0