Snacka om vackert par

Jag är så lycklig över att jag känner dessa VACKRA, EMPATISKA och SMARTA människor PÅ bilden. Annars hade jag varit lite irriterad över att vissa får bli så perfekta. Hon är en fantasibomb och även smal och snygg trots att hon pluppat ut två barn nyligen. Han är manligt läcker och fylld av liv. TUR att jag är lycklig för annars hade jag mått illa av dessa PERFEKTA männsikor ;)

 NU när jag mår bra så kan jag unna dem all härlighet som de är, gör och representerar!

Han kan sjunga dig knäsvag och hon kan spela teater som ingen annan! LISTAN kan göras hur lång som helst!
OCH kolla tänderna! Hujja!


GISSA OM DERAS BARN ÄR BLIVANDE PRESIDENT OCH MISS WORLD? SVAR; JA!

foto: Mats Honkamaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0