Smärtan regerar

AJ, AJ OCH AJ! Hela helgen har varit fylld av SMÄRTA!  NU vet jag vad folk menar med att TAND VÄRK är OOO lidlig SMÄRTA!

Har sååååååÅÅÅÅ ont i tänderna att jag knappt sovit och seg som man är så ringde jag först igår till akuten. Led och våndades men till slut så pallade jag inte mer. TUR att apoteket var öppet till 15!!!!!! Tack och lov för smärtstillande!
Smärta stannar allt och när den är så här stark så ryms inget annat MEN tack vare tabletter så kan man rulla vidare...

Problemet med mina tänder är;

1: Kan ha spruckit en tand
2: Har ej varit hos tandläkaren på 17 år
(KATASTROF! MEN jag vågar inte!!!)
3: Inflamation (fick en penicilin kur)
4: FÖR mycket choklad.... voi, voi



Mina nya bästisar för tillfället

Kommentarer
Postat av: liv

take it easy med tabletterna! åt för många och magen blev dålig och är än

2010-11-25 @ 17:41:43
Postat av: Anonym

ätit samma, bra nu. Stackars dig, blir bra. modig bild :) kul att du bjussar!

2010-11-25 @ 17:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0