Ralli har en bad hair day

AJ ännu oxå! Lider ännu av HEMSK tandvärk!!! MEN TACKA vetja värktabletter. Äter vanligtvis inga tabletter utan funkar bäst på kärlek, god mat och energi dricka.

Nu när jag ätit MYCKET värktabetter så har jag inte vågat dricka energidricka. MÅNGA trodde jag var beroende av drickan, inklusive jag själv MEN det har gått så bra! Längtar dock efter kickarna som den ger men ska försöka vara utan även efter att jag övervunnit denna smärtsamma period.

Försöker tänka positivt och blir ännu gladare av det lilla och härliga i livet. Älskade Ralli är ju en krull boll fylld av kärlek och här har han just vaknat;


Ralli har en bad hair day men denna punk stil klär honom på ett sött sätt :)

Kommentarer
Postat av: Mange

Snygg hund!

2010-11-23 @ 19:46:19
Postat av: Anonym

Fint namn! cool

2010-11-23 @ 19:46:56
Postat av: kaima

håller tummarna!jag VET att du kommer att klara dig utan energidricka!Heja Anne!

2010-11-23 @ 21:39:12
Postat av: kaima

håller tummarna!jag VET att du kommer att klara dig utan energidricka!Heja Anne!

2010-11-23 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0