Mata kärleken

Inget fungerar ju automatiskt. Allt måste underhållas eller tas hand om, ifall det ska utvecklas och hålla, som tex relationer. Emilia o Pette träffades ju via mig och nu har dom en baby, Vilmer. Egentligen har ju jag varit med och skapat Vilmer. Jag har ju liksom varit med på ett hörn, inte liksom fysiskt i själva görandet men att de träffades och fick till det :)

Vi var ut och åt en STOR middag ikväll, huh va mycket mat man kan äta utan att sluta äta.
Pette o Emilia var helt romantiska och matade varandra. Hur kul var det? Tog ju skitlänge innan vi fick nästa rätt när dom höll på och sega ;)


Se vilken lycka det är att dela på det goda MEN jag satt mitt emot Emilia men inte matade hon mig inte. Lite dålig stil men hon hoppas hon skärper sig till nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0