Livet vinner

Känns lite bättre och jag är tacksam över allt härligt som livet är. Det går ju upp och ner men nu ska jag upp igen. Lutar mig mot livets härliga och vackra minnen. Här nedanför skulle jag kasta den berömda blomman som avgör vem som ska gifta sig next...
DET VERKAR BLI SANT ATT TINA SOM FICK DEN SKA GIFTA SIG! ÄLSKAR bröllop, är lycklig om jag får uppleva MINST ett per år. Vill fixa, fira eller själv gifta om mig :)

Önskar dig en skön dag och mycket värme! Kram



Vacker bukett med mycket kärlek...

Kommentarer
Postat av: kaima

kram till dig också :)

2010-11-11 @ 17:05:40
Postat av: Anonym

Du fina!

2010-11-12 @ 20:29:26
Postat av: susanna blomster

DIN BLOGG ÄR ROLIG ATT LÄSA. JAG BESÖKER DEN DÅ OCH DÅ. JAG TYCKET OM DIG ANNE. PUSS

2010-11-15 @ 12:47:35
Postat av: me

Oh! Love love love

2010-11-15 @ 13:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0