Kärlek som håller

Det gäller att satsa rätt så att kärleken håller.
IBLAND får man ställa upp för den andre fast man inte vill, som i mitt fall, motionera, promenera och städa.

Försov mig i morse och hann inte äta frukost. Var på dåligt humör och ringde min LOVE att det är jobbigt att åka till jobbet på tom mage. Då sa Han de vackra orden;

JAG HAR PACKAT EN FRUKOST I DIN RYGGSÄCK

Det är ju KÄRLEK, och om jag älskade dig innan så avgudar jag dig nu och jag blev mätt på en lyxig kärleks frukost. Det handlar om att göra den andra glad! Då håller det! I helg ska jag massera honom och kanske städa lite. Kan följa med på en LITEN promenad för han blir så glad då :)


Här syns min kära farbror med sin älskade Liisa och dom har satsat och vunnit varandra. FULLBOTT! BINGO!
Ha en kärleksfull helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0