Helgen är här!

ÄNTLIGEN fredag! Jag ÄLSKAR fredagar! Då börjar myset! MED ELLER UTAN CHIPS! Helst med!
Jag har INGA planer inför helgen och det är bäst så för då kan jag göra INGENTING alls eller just det som känns rätt för stunden.

INGA PLANER är lika med FIRHET!

Saknar mina BISSI vänner som har sååå mycket att göra hela tiden. Ibland känns det som dom har glömt mig ;) MEN jag är själv likadan. Tiden bara går MEN funderar på att ordna en JULFEST för att samla härliga typer.

Bara ca 6 veckor kvar av 2010, lite stress att hinna göra något vettigt ännu det här året!


Här tre blanka brudar på party. HA EN SKÖÖÖÖN HELG! Krammmm  mmm marabou!

Kommentarer
Postat av: Josse

I miss you to!!!

2010-11-20 @ 15:33:37
URL: http://josefinasimu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0