Blä dagar

Är det årstiden? Vädret? Tråkig mat? Hormonerna? ELLER vad är det som drar ner mig? Skriver dikter om död och mörker, hur kul är det? Vill ge ut en dikt bok nästa år, på riktigt och dessa "glada" dikter följer med i den.
Livet känns ju jäkligt bajsigt nu och det känns så dystert alltihop FAST jag fattar att det INTE är det MEN det känns MÖRKT!

Hur och var hittar man solen? Inte ens vänner, snygga bh:n eller gräddsås piggar upp...

FAST jag tror att en bit choklad skulle få hormonerna att göra kullerbyttor av glädje! SYND att jag lovat Emilia att inte äta förrän julafton!
BARA 7 veckor kvar till CHOKLAAAAAAAAD. Jävligt lång, dyster,kall och tråkig väg att gå för att få njuta av Marabou mjölkchoklad
.  VET EJ om jag pallar. En dag i taget, en minut, en sekund i taget som vilken addict som helst :I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0