Belöningen

Det blev min tur att inta den blåa skrämmande tandläkar stolen. Jag darrade redan i förväg men de skulle ju bara kolla. Mina frågor var:

1: Kan ni bara kolla försiktigt hur allvarligt det är?
2: Kan ni bara använda spegeln?
3: Kan jag gå nu?

TANDIS svarade:

1: Ok, vi kollar med spegeln
2: Vi röntgar oxå
3: Om du vill slippa smärta så gör vi något idag

JAG- Ok, kan jag hämta min man från väntrummet?
TANDIS- Men lova att du kommer tillbaka
JAG- Jo, jag ska inte smita
TANDIS- Är det säkert?
JAG- Jo!
(min man ser att jag kommer)
LOVE- Men försöker du smita?
JAG- Nej, jag ska bara hämta dig
LOVE- Jaha, jag tänkte väl
JAG- Titta vad jag darrar
LOVE- Jo, men det här kommer att gå bra
TANDIS- Välkommen tillbaka fast du vill nog inte vara här?
JAG- Nej!
TANDIS- Skulle du vilja att vi söver ner
JAG- Jo och helst dig!


MIN VACKRA OCH GODA BELÖNING EFTER 2 TIMMARS BORRANDE I MINA STACKARS TÄNDER SOM ÄR LITE BÄTTRE MEN DE MENAR ATT JAG MÅSTE TILLBAKA OCH ROTFYLLA ???!!!

Kommentarer
Postat av: EE

KUL ATT FÖLJA DIN TANDRESA O JAG ÄR SJÄLV NÄSTAN LIKA RÄDD, SÅ FÖRSTÅR DIG!

2010-11-24 @ 18:35:45
Postat av: NYFIKEN

hADE NI INT SLUTA ME GODIS? NI ÄR SÅ SÖTA SÅ NI KLARAR ER UTAN DU O EMI

2010-11-24 @ 18:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0