INGET bröllop ?!?

Vaknade klockan fyra i morse för att det slog mig att det är VÄLDIGT lite tid till brölloppet!
 JAG vet inte om jag själv hinner vara med på mitt bröllop.

ÅNGESTEN väcker mig på natten och jag har fått IS kalla fötter!!!
INTE pga av HONOM, han är den bästa man for me!!!

MEN jag tänkte ju att jag skulle vara en smal och läcker brud men det är ju liksom kört nu!! Vad ska jag göra med alla extra kilon som inte ryms i mitt liv? Är ju jumbo-bantare, kan inte ens banta en dag så vad göra?

1: FETTSUGNING?!

2: Alternativ 1 är den enda utvägen

Är ju skraj för läkare, sjukhus, sprutor osv.  KNIVIGT läge!!!

Ska väga mig idag och se om det går upp eller ner. Finns det inget vikt-läger som jag kan vara med på?
Känns som att alla smala tar för givet att dom är smala. Dom har ingen aning vilken press vi bollar utkämpar.

VI VET vad som är rätt att äta men något i oss är starkare och väljer fel! SJÄLVKONTROLLEN är inte stark nog!

Ska äta NYTTIGT nu... sen kan det ändras. Dagen är ju lång. Nu bollar jag vidare till köket, min fiende nr:1


Kommentarer
Postat av: carrooooooo

Heeeej mosteer, carrohär:D vilken fin blogg du skapat...kolla in min!kram

2010-05-25 @ 12:13:54
URL: http://misskronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0