Snyggisar!

Åt lunch på en restaurang idag och kände mig stolt när jag bestälde en sallad istället för något super gott och flottigt. Njöt av den tills det kom gående ett gäng snygga tjejer. De var helt smala och sommarsnygga. Helt läckra var dom på alla sätt. Skitjobbiga tjejer.
Tyvärr ökade de min aptit och jag kände att jag kan lika gärna äta hela menyn för jag kommer aldrig att bli lika fin som dom. Har tyckt att det är patetiskt att banta men nu har turen kommit till mig att bli patetisk.

Började i alla fall banta idag, för 2 timmar sen. Det går skitdåligt. Vill äta hela världen, min mat, grannens mat och vill beställa från nätet oxå.

Har bantat redan drygt 2 timmar och jag är redan en katastrof bantare.

Kommentarer
Postat av: Josse

Nästa sommar Anne! Då är det vi som går förbi och då är det de som är avundsjuka på oss :D Vi kommer att bli värsta pinglorna.

2010-05-21 @ 15:35:10
Postat av: Anonym

Huh, det är såååå långt till nästa sommar! Hur ska man pingla förbi denna sommar :)

2010-05-21 @ 15:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0