Rump rejs

Jag har gått ner 0,5kg... Alltså INGET. Har provat bröllopsklänningar. Sätter ut bilder när jag klurat ut hur jag ska göra det. Är ju amatör-bloggare ännu. Ska spana in nån blogg för inspiration hur man egentligen bloggar.

Alex Schulmans, för han är väl lite "blogg fader"

De som bloggar om mode har jag INGET intresse av. De är oftast som manglade sträck, smala som stuprör med läckra ben som börjar vid halsen, miniboobsen ryms i alla kläder och så stannar inte deras mat i magen eller bullar ut i rumpan. DE FÖRBLIR SMALA HELA TIDEN, ofattbart!

De har liksom royal-rumpor.  Istället för min som tagit inspiration av en luftballong.
Tänk dig mode bruttorna, lite annat folk och jag gående brevid varandra, i slooow motion.
Gissa vem som skulle vinna det rump-rejset?!?

1: Mode tjejen?
2: Mode tjejens farfar?
3: Petra Mede?
4: Robert Ascberg?
5: Jag?

SVAR: 4.Roberts är så läcker i LEVIS jeans. Vet ej om den är lika läcker under dem...
 
Mode brudarna är min motsats. Känns ytliga oxå. Framför allt är det jobbigt när dom är så spinko,
 deras bh:n kan jag ha som halsband.


OK, jag är avundsjuk! Jag vill ha en smäcker rumpa, platt mage och miniboobs.
VAR kan man beställa dessa?

Kommentarer
Postat av: carro

MEN moster, du som är så fin och vacker! Man ska vara nöjd med sig själv som man är , du är bra unik du oxå. Du ska inte ta efter andra o vela se ut som dom fördå förstör du din egna skönhet..och dinskönhet är det absolut inget fel på! Jag Tycker du ser jätte bra ut!:) kraaaaaaaaaaaaaam från din systerdotter<3<3

2010-05-25 @ 22:29:34
URL: http://misskronqvist.blogg.se/
Postat av: Moster A

Tack för dina fina ord!

2010-05-26 @ 14:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0