Pizza är en fiende

 Jag har en del vänner som har dålig smak. Dom som äter pizza. Det hände idag. Jag försökte andas lugnt och inte dregla. Jag tänkte på hur smal jag skulle skutta fram i snygg bröllpsklänning,  Så lätt och nyttig som en morot. 

De bara åt och åt som om dom inte hade något annat vettigare att göra. Jobbiga typer! Och så var det en fjanttis som inte orkade all sin pizza och  Där låg den och STIRRADE på mig.   Vad gör jag?

A: Springer iväg
B: Bestlläller en egen pizza
C: Är stark och låter bli
D: Morrar manligt som en hungrig björn?
E. Äter upp den och låtsas som ingenting

SVAR: Skäms att erkänna att svaret är D och E. 

Jag är världens sämsta bantare! Jumbo-bantare!!!

Finns det ingen magisk mat eller dryck som får kalorierna att rinna av en? OCH hur ska man kunna motstå alla HÄRLIGA godsaker som finns?

Hur kan en normal människa motstå tex pizza eller choklad? Jag tror inte det är möjligt! Om du känner någon som kan det så är denne troligtvis Gunde Svan!

Kommentarer
Postat av: Samantha

Pizza är gott!

2010-05-23 @ 23:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0