Bröllop????

Ok, han har friat. Ok, han är UNDERBAR! Ok, jag har ALLTID velat gifta mig OM den rätte mannen kommer och han är här nu! MEN det känns som att jag inte hinner med!? Försöker jag fly? NEJ!!! Lägg av! Jag älskar honom och vill dela mitt liv med honom... Mina härliga vänner har gjort VACKRA inbjudningskort som ligger och gapar i lådan.  Jag vill gifta mig med honom för att;

1: Han tar fram den bästa jag
2: Jag är lycklig med honom
3: Han får mig att skratta
4: Han väcker alla mina lustar!!!
5: Han är läcker :)
6: Han väcker mig varje morgon med massage
7: Första gången jag såg honom så visste jag att han är mannen i mitt liv
8: Han behandlar mig som sin prinsessa
9: Han är en riktig MAN
10: Jag älskar HONOM

Jag tvekar för att:

1: Får inte ens ut inbjudningskorten för att jag inte kan skriva dem nog fina
2: Alla världens drömmar om bröllop gör mig förvirrad och jag får inte ihop det!!!
3: Jag är för fet för att passa in som läcker brud!!!

Helskotta!


Kommentarer
Postat av: sofia kronqvist

oh, vad roligt med blogg ! :D. har länkat dig vidare från min också =) kram, ses snart.

2010-05-18 @ 20:49:06
URL: http://suffen.blogg.se/
Postat av: Marianne isaksson

Var inte orolig nog ska vi göra dig till den snyggast brudpiglan på 20-talet

2010-05-20 @ 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0