Big booba och mini boobsen

Tillsammans med Mary har vi hittat ett hääärligt klänningstyg, i creme och champange färg och sååå vackert. Hon är själv gift men Mary lever med mig helt i denna kärleksresa mot altaret. Hon har oxå extra former och vet att det är lite ångest att låta sig mätas från alla håll och kanter. (Hon har gått ner nästan 10 kg med att äta mellanmål, dvs äta med kortare mellanrum) Heijja Mary, du är såååååå vacker!

Har nu lämnat in tyget till världens gulligaste Marianne som ska sy min bröllopsklänning. Jag har stora ben, armar, höfter, rumppa och gissa hurdana bröst? Bigbooba brud!

Jag förstod igen att det är MYCKET  lättare att ha mindre bröst. 

Varför jag skulle vilja vara en miniboobare:

1: Kläderna sitter bättre
2: Lättare att hitta kläder
3: Går mindre tyg till bröllopsklänningen!
4: När jag kommer in i ett rum så kommer Brösten inte en meter före mig
5: Lättare att hitta bh:n
6: När man joggar så rör sig brösten INTE åt olika håll :)

PS:
Singel Samata gav mig tipset att motionera 20 minuter före frukost så jag ska promenera före frukost och då förbränner man visst rejält!? Började idag, och det gick bra! Minus 10kg är i sikte! Lååångt bort i horisonten men hoppet har vaknat.  Suget efter godsaker är ännu STORT men jag låtsas inte om det :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru, tänk på att det är inte så himla kul för oss smalisar heller.. Inga former och vissa kläder som är hur fina som helst på kurivga, ser ut som säckar på en..

inte så kul :(

2010-05-25 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0