Bananer är slanka, jag vill vara en banan

Emilia är en lycklig o gravid ung kvinna. Hennes bröst var stora innan hon blev gravid. Nu är hon en BIG BOOBA BRUD på riktigt.

De liksom trängs i alla kläder och hon kommer att producera mer mjölk än 40 kossor.

Hon var med mig och provade bröllopsklänningar och vi hade samma storlek fast hon är gravid. Fatta!

ALLT jag äter samlas kring magen och resten av godsakerna töijer ut baken.
Tänk dig mig på en promenad:

Först kommer brösten, ungeför en meter före mig och sen gungar den ENORMA magen och sist kommer rumpan, några kilometer efteråt.

Helt otrolig kroppsbyggnad!
INSPIRERAD av en pumppa!

Hur kan de flesta äta ut maten, dvs förbränna eller tömma ut?!

DET MESTA JAG äter stannar kvar hos mig, i min pumppa kropp, så det är bara att pumppa på

MEN jag har gått ner ett HEEELT kilo. WoW, sugen på att festa detta med en kyckling burgare :)
 

Kommentarer
Postat av: Pette

Hej, är du säker på att du stått på samma våg alla ggr. Ett helt kilo. Hos mig är det magen som ser ut som en pumpa, men jag är mycket lättare på vissa glädjevågar, det kan handla om flera kilon ibland. =D

2010-06-02 @ 10:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0