vad väger tyngst?

Jag tycker inte att jag är sååååå enorm men när jag väger mig så menar vågen att jag väger MASSOR.
Vem har rätt? Jag eller vågen? Hur smart är en våg egentligen? Jag har aldrig hört att någon tycker att vågen är smart. Den är fylld av siffror men det är många ekonomer oxå o hur roliga är dom?

Vem ska jag tro på? Vågen som säger : DU ÄR FÖR FET! SLUTA ÄT NU! eller på mig som säger;

1: Jag ser ut så här, gilla läget
2:Jag ser mina tår så det kan inte vara kört 
3: Fettsugning är för dyrt och farligt
4: Vågen ljuger för att få uppmärksamhet
5: Jag rullar ju inte fram

Hur kan det vara så svårt för många av oss att säga till oss själva att:

VI ÄR OK!        och vågen är töntig o gammeldags!

Kommentarer
Postat av: Minna

Håller med! Släng ut vågen!

2010-06-28 @ 16:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0