tänjer tid

TIDEN

Vad gör den med oss och vad gör vi med den?

Jag är tidsoptimist. Om det är en kvart kvar till nästa möte så tror jag att jag hinner hänga upp tvätten, göra middagen klar, ringa 7 samtal och gå ner 3 kg.

Varför känns det som att tiden inte räcker till? Prioriterar man fel?

Laborerar med tiden varje dag och vill hinna så mycket som möjligt. Hur det går? DÅLIGT!

Försöker verkligen tääänja ut tiden och tänja in magen men det går tvärtom :) 

Magen växer och tiden minskar. OCH det bor ingen i min mage! Den är fylld med muskler.
Musklerna heter; 

1: Pizza
2: Butterkaka
och den största muskeln heter "GOD hemmagjord mat" 

Kommentarer
Postat av: M-Len

kul att dina muskler har namn! Mina heter nog hamburgare :)

2010-07-01 @ 14:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0