Sorg idag

Vissa dagar liksom vissnar bort. En del dagar vill man inte ens minnas. Dagar som sårar och gör ont. För mig är denna dag årets värsta dag och egenligen hade jag kunnat gråta bort hela dagen.

I all lycka med bröllops planer så blir det dimmigt av saknad efter min syster. Har egentligen svårt att förstå att HON inte är med på mitt livs största fest. Gråter nu och vet inte om man någon gång kan vara helt lycklig igen när en så stor del av en fattas...

Kan livet le från hjärtat när sorgen omringar och saknaden gör ont?

BARA om man själv förlorat någon kan mam förstå den sorg och saknad som blir kvar...

En storasyster som alltid tagit hand om mig, alltid funnits där och orkat med allt möjligt och omöjligt med mig...

Jag TÄNKER och pratar med dig varje dag  MEN saknar din röst och dina knasiga råd!!!

ÄLSKAR DIG ALLTID


Kommentarer
Postat av: Josse

Älskade vän! Du fattas mig i dag....KRAMAR

2010-06-02 @ 23:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0