vatten & SAND

Det finns vissa saker som lugnar en. Det är viktigt att ha dessa nära sig ibland när allt snurrar på lite för fort.
Mina lugnisar som ger mig harmoni är:

1: Kärleken, HAN GÖR och GER mig lugn

2: Rent och städat. När det råkar vara det så känns det skööönt och lugnt

3: Mätt mage, då är det mesta bra och har jag ätit nyttigt så är samvetet oxå lugnt

4: Sand och varmt vatten. Det magiska med mjuk sand får mig att bli lugn.

Fast bikini bejbsen är ju jobbiga när dom går omkring med sina toppiga bröst och smala ben. Då kör jag in fötterna i sanden och blundar. Då finns bara jag och magisk sand en lugn liten stund... 



Vad gör dig lugn?

Kommentarer
Postat av: sandi

Mysiga bilder

2010-06-16 @ 20:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0