så här ser korten ut

Oftast får man ju en inbjudan innan brölloppet. Våra gäster kommer tyvärr inte få några. SYND men sant.
Mitt LOVE-team har suttit en hel kväll och pysslat dessa vackra kort. Jag är ledsen för deras skull men jag vet att vi hade i alla fall JÄTTE trevligt. Mycket skratt, god mat, dryck och många härliga historier.
Jag messar nog mest troligen inbjudningarna. Nog har jag funderat kring varför jag inte får dem skrivna, klipta och klistrade men tvingas inse fakta att Jag bara inte får dem färdiga så NU har jag släppt den stressen.
Huh, skönt!
Lite kul grej är det väl ändå för Ingen har säkert fått en bröllopsinbjudan tidigare med sms :)


Det finns två vandrande pinnar i skålen till höger. De bor under ett durkslag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0