Prinsessa

Ingen kan föstå något om man inte har upplevt det själv. För att kunna förstå någon på riktigt så måste man ha känt liknande känslor för att kunna mötas på samma själsliga nivå och därmed uppnå en djupare kontakt.

Kronprinsessan ska gifta sig nästa helg. Hon är lycklig, vacker, sympatisk, älskad, rik och det FINASTE av allt;

Hon har hittat äkta kärlek och den har hittat henne tillbaka

  Hon lever så långt ifrån verkligheten som möjligt MEN inte att förglömma; HON som alla andra har sina egna bekymmer. Det tröstar ju lite att veta att även hon styrs av sina känslor och trots att hon är proffs på att kontrollera dem så vet hon hur sorg och tårar oxå känns. Det är lätt att tycka om henne och vara stolt över henne.

Hon är en RIKTIG prinsessa MEN även jag ska vara det EN HEEEEL dag i mitt liv. Då min prinsess tid är begränsad så kan jag bara koncentrera mig på det positiva och härliga kring det. Jag ska bara njuta. MEN Detta är ju inte sant!!!

Jag kommer att stressa, hetsbanta, gråta och känna katastrof i hela kroppen. MEN tänk om jag ändå vore så klok så jag litade på mina härliga vänner och bara njööööt. Ska försöka!!!!

Det borde ju vara den vackraste dagen i livet! Inte sant?

Kommentarer
Postat av: carro

vi ska få dig att känna dig som en prinsessa! DET ÄR DU VÄRD, det ska bli din bästa dag i hela ditt liv!

2010-06-16 @ 11:46:56
URL: http://misskronqvist.blogg.se/
Postat av: Sofia

det KOMMER BLI den bästa dagen i ditt liv, så fort stressen lagt sig och du inser vad som händer :)

2010-06-17 @ 10:07:02
URL: http://suffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0