nu får det vara nog

Nu är jag less på att bli besviken över att jag inte går ner i vikt.
Jag har förändrat och försökt:

1: Jag har börjat promenera MYCKET mer
2: Jag kör 50 % GI
3:
Jag har slutat med godis. FATTA att jag varje sekund avstår Marabou choklad. Det är nästan inte möjligt! Jäla svårt är det i alla fall, MEN jag gör det!
4: Sover lite bättre än förr
5: Äter mindre portioner
6: Väljer MYCKET nyttigare mat
7: Äter sällan skräpmat

MEN DET HÄNDER INGET!

Har gott ner fjuttiga kilon trots dessa positiva förändringar. Är besviken och förundrad.

En läkare sa att eftersom jag sover dåligt så kan detta vara orsaken till att min vikt inte rubbas.
Jag har tänkt börja acceptera hur jag ser ut. Det blir liksom lättast så och då kan jag fokusera min energi på viktigare saker.
MEN det är jobbigt när alla andra går omkring snygga och vissa är bruna oxå. Jobbiga typer! Jag ska låtsas som att jag inte ser nån.


Kommentarer
Postat av: Len

Bra där! Hejja! Jag vet att du är bäst så som du är!!!

2010-06-28 @ 08:18:38
Postat av: Anonym

Håller med! Vi är alla för kräsna

2010-06-28 @ 08:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0