Hela Sverige

I helgen gifte sig hela Sverige via Viktoria och Daniel. Det bästa med den vigseln var:

1: Att HON blinkade en flirt till HONOM när de stod vid altaret
2: Att de kändes ÄKTA o att kärleken lyste mellan dem
3: Att Madde var så snygg så nån ex idiot garanterat kände extra ÅNGER
4: Deras blickar till varandra. (Trots att Kungen och drottningens kärlek aldrig varit lika levande och tydlig utåt så har dessa unga tu valt att låta känslorna vara SYNLIGA! Vi romantiker tackar och tar emot!)


Min VACKRA dag närmar sig. Jag skulle ju vilja vara bröllopsfixare och NU får jag vara det till mig själv! Det viktigaste ordet i denna bröllopsresa har visat sig vara: DELEGERA

Känner LYCKA inom mig för att mitt hjärtats valda har valt mig och så gör vi det rejält tillsammans oxå snart...
Lite nervöst men SÅÅÅÅÅÅ underbart



Har provat olika varianter och VILL dejta min härliga sömmerska

Kommentarer
Postat av: Mimmmi

fint!

2010-06-22 @ 14:00:57
Postat av: carr0

så fin du är <3

2010-06-30 @ 13:06:47
URL: http://misskronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0