Gratis

Vilken makt ord har. Jag fick fina komplimanger idag och det fyllde mig med lycka. Tänk vad lätt vi kan glädja varandra med att säga något fint! Ord är ju till och med gratis! Vi kan slösa med positiva ord och komplimanger! Tyvärr så behöver en del några promille för att kunna klämma ut glädje.

Jag ska bli bättre på att säga snälla saker som får folk att bli glada och ögonen leee.
 
Det är ju fakta att om man får någon annan glad så stänker den glädjen över på en själv oxå.
Prova!
Jag ska säga till min blivande man att han har väldigt vackra händer och när de landar på mig så smälter de mig harmonisk och lyckokänslan glittrar igenom min själ .  MEN fast han är intelligent så är han ju oxå man. Så ikväll när jag kryper nära honom i sängen så jag säger rakt och enkelt,  i tur och ordning:
 
1: Du är manlig
2: Du gör mig lycklig
3: Du är stilig
4: Du är underbar
5: Är du vaken ännu? 

Kommentarer
Postat av: eva

Love dina tankar. Ofta får man även ett leende med sig

2010-06-21 @ 12:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0