Tuttlisorna

Vi har provat och provat olika klänningar med Emilia. Den rätta klänningen har inte kommit ännu! Min sömmerska funderar och fixar och det ska bli såååå spännande. Dessa krav har jag på klänningen:

1: Den ska vara vacker
2: Den ska göra mig lycklig
3: Den ska gömma mina extra kilon,"volanger" här och där ;)
4: Den ska trolla bort BAUTTA rumppan HA! Lycka till!

Jag fattar att en klänning inte kan banta ner mig. Synd men så är det ju. Gifter mig nu för första gången eftersom jag väntat på den RÄTTE och han är här nu. Fin, rolig, harmonisk och helt underbar
Jag har kommit hem i mig själv tack vare honom. Djupt? Ja, men sant.

 Klänningen är VIKTIG för oss kvinnor i alla fall. Den rätta känslan måste finnas där och det är den viktigaste för mig är att;

Klänningen ska vara jag

Här på bilden provar vi klänningar och vi hade faktiskt kul fast Emilia inte vill visa det :)

Det går extratyg kring tuttsen för oss tuttlisor :)

Kommentarer
Postat av: Peter

NI har fantastiska tuttar båda två, jag vet!

2010-07-03 @ 00:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0