DESPERAT

Singel Samantta börjar bli less på singel livet och sa idag att hon skulle lägga alla killarna på hyllan.

Min första tanke var;
DOM RYMS INTE på hyllan!


OK, BRÖLLOPPET BÖRJAR NÄRMA SIG OCH JAG SER UT SOM EN BOLL BRUD.

FATTA VA JOBBIGT. JAG KOMMER ATT BOLLA FRAM TILL ALTARET! VAD GÖRA?

1: BE EN STUNT AGERA MIG OCH GÖRA BRUDANDET

2: BESTÄLLA AKUT FETT SUGNING

3: SLUTA ÄTA

Svåra val
men något måste göras! Världens bästa prälle viger oss, MYS människor kommer OCH våra familjer. Det känns som att jag måste vara med, så alternativ 1 går bort.

NR: 2 är fööööööör dyr, tyvärr! OCH riskfylld och farlig. Jag är ju en mes, det går inte fast jag vore rik!

OCH då återstår NR: 3. HUH! Men den är ju effektivast...  HELSKOTTA vad dåliga alternativ! KATASTROF!







Kommentarer
Postat av: Samantha

Nu har jag inte en endaste kille på G. Orkar inte med singellivet.Jobbigt att vara så populär.

2010-06-10 @ 09:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0