mack män

Alla behöver vi människor att lita på. Såna som tycker om en fast man beter sig dumt ibland. Vänner och nära männsikor som känner en helt och ändå gillar en av någon konstig anledning :)

Tröstnät för sorgliga stunder och de som finns där oavsett vad som gäller. Jag VET att man inte äger någon annan än sig själv men de människor som bor i mitt hjärta kallar jag "mina människor".
ALLTSÅ MÄNNISKOR SOM MITT HJÄRTA VALT ATT ÄLSKA. Dessa människor är de viktigaste i livet. Alldeles fööör sällan säger man till sina människor hur viktiga dom är, man bara hoppas att dom vet!!!

Här är ett foto på 2 killar. De är karriärister och vet hur man har roligt och hur man lagar god mat :)
Dom är ju LITE kockolalla och bing bäng IBLAND men de är alltid mina människor och jag diggar dom oavsett vad de gör. Lite extra mycket när dom gör GODA mackor med mycket ost!



DE ÄR som MINA BRÖDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0