VACKER FIXARE

Jag har många HÄRLIGA FIXARE som hjälper till med brölloppet. Är såååååå TACKSAM över all hjälp! MEN dom så kallade "låtsas hjälparna" ger jag inget för. BLEV utskälld av en i mitt eget hem om hur jag inte fixat det ena med de andra, till mitt eget bröllop!?!?! o att jag inte städat osv...

Har ständigt dåligt samvete över så mycket SOM jag inte hinner med, så jag orkar inte höra hur fel jag gör av ngn som säger ska hjälpa mig men gör tvärtom. StÄngde dörren och grät över att de verlkigen inte ville hjälpa något fast de så fint lovat OCH ATT DE FICK MIG ATT KÄNNA MIG VÄRDELÖS... jobbigt!
"Du kan bara göra det och det och det..." JAG VET att jag kan men ibland behöver man hjälp med även små ting!

Denna helg har jag BLAND ANNAT jobbat med marknaden, har haft premiär på en stor teater, löst många konflikter o problem, uppträtt med ÄMMÄT och varit politisk debattledare. Snart ska jag lugna ner mig och ge brölloppet tid. Planerar ett LOVE-möte med mina mysiga människor. Här på bilden ser du en vacker konstnär som har hjärtat OCH hjärnan PÅ det RÄTTA STÄLLET!


FIIIIIIIIIIINA KITTA

Kommentarer
Postat av: Anonym

I stället för att beklaga sig över hur mycket saker man har att göra så kan man ta itu med något av dessa, tex att skicka in ett viktigt brev som bara behöver postas.



Detta är vad en sk. låtsashjälpare tar upp och säger till om, när han får upprablat massor med saker som behöver åtgärdas, flertalet sådana som kan göras i ett nafs.



Sen angående städbehovet, så var det första gången som en kommentar om att varför det ser smutsigt ut gjordes av mig, och absolut den sista. GARANTERAT, det sista i allt. Att man reagerade och nämnde något om smutsigt diskhorn, har sin grund i att man känner til bakterieskräcken.



2010-07-17 @ 23:22:52
Postat av: Bruttan

ta nu det lugnt!!! Du jobbar ju gärnet och far och flänger med jobb så när ska du hinna vara hemma och städa o ta tag i vardagen? Vissa stunder i livet hinner man inte med att ha tipp topp eller som jag har det med småbarnen man hinner inte och hur jaghar det ska andra strunta i!!! mitt hem och min skit!!! Och jag kan tipsa dig.... säg till dina vänner att Hjälp mig då o städa, diska vika tvätt etc etc... Det är guld värt få hjälp när man själv vet att man borde men inte hinner pga annat.... :)

Kul o ses idag, även om det var 2 min surr.... men det gjorde mig glad :) kram bruden!!! du blir en jätte fin kärleksfull brud när nu bröllopsdagen kommer :) Kram o jag hoppas vi kan ses snart liiite längre än sist :)

2010-07-17 @ 23:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0